Cable guys VS Harrkan

Skaffade internet igår. Gud, jag har aldrig førr vart på ett så oseriøst føretag. Det var ett A4 utskrivet från Words och kladdigt av matrester, det som skulle dølja sig på insidan kom att avsløja matresternas ursprung.
     En finnig kille från CSI lagar mat, en asiat sitter på møte och hela stællet heter Bredbåndsguiden.no... japp, jag har VARIT på internet. Vi får ett modem som ska kopplas till TV uttaget før att funka. Grejt.
     Jag væcks ur mitt dagdrømmande, jag slås samtidigt av en køjning, jag kræks fan snart! Ær det hungern eller beror det på dom sjukt øversminkade svenska tjejerna som just sprang førbi på utsidan? Jag hinner inte ta reda på det, jag ær hungrig. Åkte tåg idag btw, till Jessheim, och det var ju kul...... speciellt med tanke på att 75% av Norges skolungdomar i åldern 10-13 skulle åka tåg samtidigt. Først gången jag inte lyckats sova en blund! Damn those kids!


Jag avslutar detta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0