Dansgolvet är inte till luftgitarrmongon!

Bara så ni vet, och återigen har jag fått utstå äckliga gravidklänningar. Tyvvär bara svenska tjejer som har sånt här. Jag älskar norska tjejer mer än jag älskar kaffé. Jag säger det nu, och kom ihåg mina ord! Vi kommer om några år att titta tillbaka på modet som råder just nu, och skämmas, lika mycket som tyskarna skäms över de mörka sidorna i historien. Sen vill jag säga till er som hade kuddkrig och spelade luftgura på danceflooret, fan seriöst?

Det var den skönaste helgen på länge dock! Efter 24 timmar vaken med hårt och hederligt, redligt slit i fabriken så var det skönt att efter en tillkommen utekväll, få sova som en jävla gris! Åh så jag sov!

Det ska jag göra nu också, men först! Makrill i tomåtsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0