Fajer

Fajer på sentralstasjon!  Oslo i panik, Harris i panik! Hur ska jag ta mig till Gardermoen? Skulle nån tro mig om jag ringer och säger att det brunnit på Oslo S och alla tåg till och från Norges huvudstad är helt utslagna? Nae, fan, jag går och tar tag i någon med självlysande väst. Dom brukar ge direkta svar. Fick tag i en kille från Göteborg, han sa att det brunnit i en massa kablar i kontrollrummet och att det kommer vara stängt hela dagen, och dagen hade just börjat. 07:10. Hejdu.

Väl ute var det rätt lökigt, fick provlasta och provtömma ett plan samt provköra 3 olika truckar. Honk!
Hur ska jag ta mig ut imorgon då? Det återstår att se. Oslo, sluta brinn!

Glömde ta av mig min väst när jag gick ut från flygplatsen, vet inte hur många vilsna turister som slet tag i mig och frågade vart ersättningsbussarna går ifrån.

Älskar mina hörselskydd by the way. Man kan nästan starta krig utan att höra nåt!

image43


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vissa dagar ar som gjorda for att misslyckas? Men det verkar som du overlevde. Sjalv har jag nyss kommit fran barnhemmet. Shit, vilken dag.. Skot om dig goding. Kramars/Emma

2007-11-29 @ 00:28:09
Postat av: Emma

Vart ar dagens inlagg om man far fraga? kram, emma

2007-11-29 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0