flygplatsdagen

En ser ju ut som en flygmekaniker när man kommer gåendes där på terminalen med Röros Flyservice präntat över ryggen på overallen. Hoppas den går hem hos alla fagra damer, som tyvvär bara är tillfälliga. Inte så bra att fiska vid gaten har jag insett. Korta visiter. Checka in, flyg iväg. Åk du, gräset är inte grönare på andra sidan! Men men, they will come back to me, they all do... Vilket för mig rakt in på nästa sak, jag måste ringa min psykolog.
    Dagen börjar bra, försovning. Fyfan, det är alltid lika skönt att stressa på morgonen, feel alive moment 33. Sen har jag förstört souvenirer mest hela dagen. Helt okej tidsfördriv, det bästa är att man får betalt för det. Älskar att gå förbi     Data Bingo, safarikillen satt där idag igen med bena korsade och ovårdat skägg, med drömmar om miljoner. Jag undrar hur mycket pengar han vunnit.
    Jag älskar Jens Lapidius "Snabba Cash", men jag har inte läst den ännu, använde den till lite annat. Vi kan kalla det hela för kreativt tänkande. Vilket för mig till rakt in på nästa sak, vi måste köpa toalettpapper!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0