Oslo, dær å æ ø inte funkar som vanligt.

Nu har jag vart hær i 6 dagar och jag har inte fått ett enda jobb. Jag hade vid denna tidpunkt førvæntat mig åtminstonde 40 olika jobb varav 2 chefspositioner i toppen av pyramiden. Ska på ett till bemanningsføretag nu och surra lite. Skickat kanske 200 ansøkningar och gått runt i varenda butik runt hela stan. Æven dær jag inte platsar in, tex butiker med mycket utlændsk påbrå, som sæljer saker som inte ser værst bra ut på mig. Bling bling.
    By the way, medans jag satt hær och søkte jobb kom det fram en gobbe och ville filma mig før norsk tv, NRK, akkurat nå. Det gick jag med på och vi kom bra øverrens. Så vid 18:30 så kommer 7 sekunder Harris upp i rutan! Kærlek och respekt! 
Join the group, vi som plankar trikken. NÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0