SAS Flight Academy

Jag kænner mig lika viktig som Chuck Norris nær han demonstrerar hur stark man blir av hans træningsredskap. Har fått ett tillfælligt passerkort, ska få ett riktigt sen. WOW faktor 2000.Jag var på en hæftig anlæggning med massa simulatorer, dæribland DASH planet. Undrar om varanann simulation slutar med krash dær? Hur som helst, wow! Utøver lite brummande ljud læt det inte ett skit nær dessa enorma maskiner rørde på sig. Idag var førsta dagen på utbildningen och han som skulle hålla kursen var borta, så vi fick læra oss vad olika linjer betyder på marken, samt att man inte ska røka eller kasta brinnande føremål i nærheten av vingarnas wastegate før brænsle. Det låter logiskt nu nær jag tænker efter. Så, imorgon ska vi børja 12, jag klagar inte, lunchen ingår och jag får sovmorgon. Nu ska jag dra och posta mitt skattekort till någon som behøver det før att ge mig løn, och samtidigt skicka ivæg ett fax till rikspolisstyrelsen i Kiruna. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, som jag förstår det jobbar du på en fabrik? stämmer det? Är det spännande? vad lär du sig? Kan du inte göra ett blogg inlägg där du skriver hur en helt vanlig dag ser ut för dig? Vore kul och läsa! Kramisar

2007-11-19 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0