Wakie pakie Åke

Jag vet inte hur jag lyckas, men jag gör det bara! Det är en naturlag. Äpplet faller mot marken, Harris snarkar värst. Har ingen nyckel hem, och jag hade 2 timmar att slå ihjäl. Knäppte dunjackan och drog på mig luvan. Som ett svart täcke, mums. Hejdu, jag vet inte om vakterna lade märke till mig, jag tickade ioförsig inte. Men jag lät som en jävla grävskopa, för jag har ont i halsen direkt känner jag när jag vaknar till. 2 goda timmar sov jag på den stolen på flygplatsen. Dom bästa 2 timmarna i mitt liv. Tåget som tog 37 minuter hem tog i min tidräkning 2½ sekund. Slocknade direkt efter konduktören tagit betalt. Jag lever i en drömvärld. Jag kan kontrollera min kropp så pass bra att jag njuter! Adjö gott folk, ska klämma i mig en Twix.

Btw, jag klarade provet idag. Hurraaa! Bara ett prov kvar nu, sen KANSKE man  får börja knega då!

Dagens diss - Gårdagens vurpa jag drog på perrongen
Dagens hiss - Hissen vi inte har på vår 5:e våning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0