Dash = Crash

Nu får det väl fan vara nog. Räcker det inte med att man får hjärtat i halsgropen när det skumpar till i flygplanet? Lite turbulens, det går över säger piloten. Varannat Dash plan krashar ju? Landningsstället eller motorfel eller GAH! Fan finns det NÅT som funkar på dom planen? Nu vill SAS anställda att de tas ur tjänst. Jo men det är väl fan på tiden. Concorde var kanske bäst, ingen större olycka någonsin förrutom den 2000 då det senare beslutades att det var färdigfluget. Efter ett nästan fläckfritt flygande fick det vara nog efter EN krash? Jag fattar inte hur världen funkar. Är det bara pengar som styr alltså? Isåfall kanske man ska investera i sjukt oetiska fonder ENDAST och sitta på så mycket pengar att det sprutar ur arslet när man går iväg. Sen ska jag köpa Aeroflot, aldrig serva flottan, eller bry mig om säkerhetsbälte och sådant strunt. Maten ska ha kolera och fönstren ska vara öppna. Chill. Sen när det krashar ett ska jag bara rea ut biljetter till nästa flygning. The show must go on eller? Nej fan skrota Dash planen. Eller sälj dom till någon som VILL reparera ALLA.

Det kommer snart en update om helgen. Jag måste bara smälta allt som inträffade! Haha!
Nu har jag fått på vinterdäcken för övrigt, och jag är irriterad som fan på att när man skriver fort på bloggen så missas ordningen av bokstäver. Damp. Antingen är min dator för seg på att läsa data, eller så är blogg.se lika bra som bajsa.nu. Dags att kika på Prison Brejk. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: homieroom21

Tycker det är för dålig update, vad gör du om dagarna?

2007-10-16 @ 22:23:46
Postat av: homieroom21

Tror du missuppfatta mig. Jag mena, vad gör du om dagarna som tar upp så mkt tid så du inte hinner sitta och blogga. Jamena, jobb?, flickvän? Hur var stämnigen mellan länderna efter matchen? =)

2007-10-18 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0