Det är coolt att kommentera!

Det är så pass jävla häftigt när ni kommenterar så ni kan inte ana! Du som inte skriver namn, du RÅKAR inte vara från Göteborg eller?:D Ja jag har vart i våra gamla lyor i alla fall:)
Mera mera. Nu ska vi ha en tävling. Jag vill ha 5 bra förslag på vad jag ska skriva om i nästa inlägg. Den som kommer med bästa förslag är bäst! Så kom igen, vad vill ni att jag ska skriva om? Hur tycker ni jag ska skriva om det? Vill ni att jag skriver vad jag tycker om saken? Vill ni ha en analys på varför jag tror det är så? Min teori? Fråga fråga. Alla frågor som uppkommer i kommentarerna kommer ÄVEN de att besvaras. Så kom igen. Några tips på nåt häftigt scoop och några frågor om mig eller myror eller vad som helst. Så nästa inlägg kommer bli mega häftigt.

Idag läste jag för övrigt ut Greven av Montecristo. Grymt bra bok! Jag vill också leva på den tiden när man hade en husneger som plingade i en klocka när man fick besök. "Jag ringer genast efter honom herr Greve, "plingplingeringding", -Åh Grevens vägnar kallar jag häst och droska till porten med detsamma".

Hoppas och vänta, vänta och hoppas. Det var sista orden har jag för mig. I någon ordning. Ville bara förstöra för er som inte läst boken. Inget annat:)

Kommentarer
Postat av: Okänd

Skriv om "min dag som superhjälte" berätta hur hela dagen skulle se ut, vad du skulle uträttat å varför. osv. tack!

2007-10-11 @ 00:29:15
Postat av: blääää

skriv ett inlägg om vad du är bra på, så det inte blir så mycket att läsa. peace

2007-10-11 @ 08:20:01
Postat av: JAG HATAR DIG

JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG HATAR DIG, DU ÄR DEN VÄRSTA MEST PATETISKA MÄNNISKAN JAG STÖTT PÅ, USH!

2007-10-11 @ 13:18:04
Postat av: Snuttegull

Skriv massa negativt om kvinnfolk. Eller så skriver du om tuttar.

2007-10-11 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0