Dinglaren, souvas och urinerad lur

Efter ett rejält fylleslag på Arjeplogs Höstmarknad så satt man i söndags eftermiddag bakfull i en bil. Snarkade som vanligt sjukt hårt på fyllan så att den där dinglaren i halsen växte btw. Det är alltid lika jobbigt och om någon här är läkare, ge mig en förklaring tack! Den blir så lång att den ligger och och slappar på tungan.

Jag tror jag konsumerat ungefär en renbäbis under helgen. Ätit souvas som för övrigt är kanske hur gott som helst. 2 på rad. Hundra på rad! Sen pizza på det tack!

Inträffade en typisk Harris grej också. Fick för mig att pissa i en rutchkana, tappar självklart mobilen medans jag ringer Flo. Jippi. Den åker som en jävla vallad madrass nerför den urinerade metallbanan och det skvätter överallt. Jag befarar att plånboken får ta smällen. Sen flyger den ner i sandlådan som samlat upp allt piss tillslut, och jag tittar upp mot skyn och frågar mig varför, varför jag? Tittar ner på mobilen och ser mot all förmodan att den fortfarande ringer Flo, den jäveln vägrar svara! Så jag får gå ner från rutchkanan, vägra åka! Förnedrad som jag är, ta upp den, torka av den, och prata.

Har brottats med en 75 kg hund. Wow. Den var snabbare än jag trodde. Har lite fina sår härvar efter tassarna.

Går sedan på efterfest på elevhemmet, försökte erbjuda dom stackars kräken 200 spänn för köttbullar och makkisar. Men ack jag fick besviken nöja mig med en enorm tallrik pasta och kyckling någon rackare förberett och lagt i kylen. Mitt i mitt illdåd att förtära denna tillsynes fantastiska maträtt flyger en liten pojke upp och vill hindra mig. Jag blir irriterad, som fan. Min mage skriker mord, min hjärna försöker hejda den och det ger resultat. Blodsgjutning skall icke ske ikväll. Så jag får hungrig gå hem i pissregnet och slagga brevid Rune, som när jag vaknar ser mörbultad ut. Han och Flo tyckte att det var roligt att skalla varandra, och ja, Rune  förlorade nog! Stackars pojke. Ramla av biltaket gjorde han också. Bilen svängde men inte Rune. Han smakade på asfalt.

Smaka på asfalt gör renarna också. Dom idiotiska jävla djuren. Jag vet inte hur många renar vi höll på köra på. Ett CP till ren som var ute och sprang på en bro till exempel, måste vara ny i landet. Puckon!

Måste lägga in lite fagra bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Jag tror jag konsumerat en renbäbis" - Jag älskar dig harris.. du har precis samma humor som jag, och när du skriver är det som att jag skrivit de själv. Let´s get married!!

2007-10-09 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0