Högskoleprovet

Ja, mitt företag att klara högskoleprovet galant startade med för högt μ-värde bildligen talat.. Fick gå iväg från ena salen för att jag kommit fel. Banana! Den som kan sia om provets resultat vad gäller mig gör det bra. Det var som att springa i den mörkaste av de mörkaste skogar med en katana vänd mot bröstet. Snårigt och rotfyllt område här kommer jag! Jag har ingen aning om hur det gick. Förnedringsresultatet kommer visas offentligt och ikväll kan man se på text tv vad rätt svar var.


  • Anders hund heter Bruno och är en Irländsk Setter, den är fyra år gammal i hundår. 1 människoår = 7 hundår.
Hur många mil är det till Borlänge om du räknar i Aln och Famn mellan streckan Borås-Klågerup, om du åker gräsklippare som är tankad med etanol?

Nu ska jag köpa mig en karta och gå på fest och sen när jag vaknar kommer min skalle vara som ny. Tom av logiskt tänkande och fylld av galen kreativ kraft! Adjö gott folk.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Flytta till Oslo & ha dig? himla sätt, bara lämna stackars mig hemma? Ojojoj! har dom Alex-kakor där? nepp, så du får minsann ta & närma dig dessa kaktrakter tycker jag, så har vi kompromissat lite! fast mest jag tror jag. :P åh, jag är trött! jag har egentligen inget vettigt att komma med, tänkte mest bara lämna ett litet alexformat fotspår i din blogg ^^
nu har jag gjort det. så vad ska jag skriva nu? jag måste snart sova iaf, för nu börjar jag bli helt övertrött, inget fukar som det ska & jag bra flummar & fular mig :P nej, nu ska jag inte skriva mer, då kanske jag idiotförklaras & grejer! så, godnatt! pusskraam

2007-10-29 @ 01:57:38
URL: http://alexnonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0