This is how I do

Jag har hört det ett par gånger nu. "Du är ju sjuk i huvudet!". Det har kommit från vänner, släktingar och främlingar. Ja, nu ska jag lära er något. Det sägs att 500 miljarder flugor inte kan ha fel, för bajs ÄR gott. Men är det verkligen det? Nej det kan jag garantera er, bajs är inte så jävla gott. Jag kan på rak arm nämna minst 5 saker som smakar bättre.
  1. Chokladpudding
  2. Pölsa
  3. Flugor
  4. Myror
  5. Bläckfisk
Och med denna enkla sak ur världen, att majoriteten inte ALLTID har rätt vill jag också säga, att jag INTE är sjuk i huvudet. Han denna dääära killen som myntade att jorden var rund blev inte så populär. Han vågade vara lite egen. Men nä! Sjuk i huvudet eller inte. Jag kan säga en sak, jag känner mig själv bättre än de flesta människor lär känna sig själva under hela livet. Nej jag gör inte roliga saker för att andra ska skratta och ha kul. Jag gör det för mig själv, jag finner en rejäl ro i att göra fula saker. Medans ni sitter i telefonkö till Madame Zigenarkjol som tar 19:90 i minuten kan jag gott sätta mig ner 15 minuter och fundera. Och allt är så uppenbart för mig efter att jag ägnat det en tanke. Så ett tips till alla er som ser sig i spegeln och känner, "Jag är en dålig människa", ni är korkade! Det finns inga dåliga människor. Det finns bara talanger! Vad är då jag talang på? Inte en jävla aning, men jag vet var jag INTE är en talang. Så det är bara att köra uteslutningsmetoden. Jag är bra på allt förrutom det jag bevisats vara dålig på. Ritade dessa bilder i Paint för ett tag sen. Tycker att dom borde uppmärksammas och belönas med Nobelpris i socialrealistisk konst, kategori MS Paint. Photoshop är för homosexualis och begåvade inom ämnet. Jag hör inte dit på något sätt för tillfället.

image39
image38image36
image37
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0