This weekend?!

Jag har haft en utomordentligt trevlig helg. Fredags tillägnades hos en kamrat och lördagen hos en arbetskamrat. Jisses så många kamrater, börjar låta som en Sovjetstat. Dock börjar jag bli orolig över mina dubbelhelger. Varför man kan förtära så mycket alkohol och mat äro mig ett mysterium. Kan man vara fullgubbe 2 dagar av 7? Kan kroppen klara så mycket fyllekrubb? Tar det osäkra före det säkra denna gång och kör på tills det säger stopp. Nu i helgen blir det Arjeplogs Höstmarknad. Det är med ve och vånda jag drar mig dit. Men det kan komma att bli en alldeles utomordentligt trevlig helg. Shit nu skrev jag det två gånger? Ja i alla fall, det kan nog bli skoj! Träffa the good old gang!

Hey! Torsdag den 4:e Oktober är en stor dag. Nej nej det är inte Burkina Fasos nationaldag! Det är Kanelbullens dag! Och jag har fått äran att dela ut GRATIS, japp ni läste rätt, kanelbullar på stan. Så be there och ät tills ni storknar or be dead! Jag ska tvinga på er lite skön reklam också med kanelbullen, men vill ni inte ha den kan ni använda den som tandtrådspapper. En bulle per person skulle jag gissa, och har man inga armar, får man inte ta en bulle själv! Då får ni hjälp av mig!

Angående Burger King tjejen. Hallå? Bara för att ni är avundsjuka på henne? Hon är ju sjukt snygg  och det vet vi alla!
ps. nej så snygg är hon inte. Hon är mer fulsnygg, men på ett bra sätt. ds.

En sista grej bara, tragisk nyhet. Läste om en person som hade skadat sig i sambad med en orientering i skogen. Okej. Först och främst, jag tror inte du har en framtid inom orientering om du missar ett stup på 12 meter. Sen vill jag bara passa på att fråga, hur kan man överleva ett sådant fall? X-Men som orienterar nuförtiden eller? Det första man får lära sig på orienteringen är topgrafi vill jag minnas, och ett stup på 12 meter skulle förmodligen ge en ganska fin markering på kartan. Men nu ska jag inte klaga mer på detta, för det kommer garanterat sluta med att jag ligger helt död efter ett stup på prick 12 meter annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0