Dör man inte, så härdas man.

Ja gott folk, efter en svår tids härjande av både Ebola och Fågelinfluensa så har nu infektioninen i mitt svalj nu lagt sig. Allt var är borta, och jag kan återigen svälja. Sen vill jag pointera att bedövningsmedel är till för fjollor. Fick mig en god spruta i halsmandeln. AJ. Ja den var det faktiskt bedövning i, men sprutan gjorde förbannat ont. Efter det skar dom ett snitt med skalpellen så att allt var skulle komma ut. Hurra!
Sen fick jag natta kudde med en god flaska dropp, kan ju säga att jag sov som en stenad Irani. Vätskebalansen kom tillbaka och jag kunde återigen svälja. På morgonen tog dom fram en tång, en harmlös tång, men ACK sådan smärta den kunde åsamka mig. Denna tång kördes in i snittet och spretade upp det läkta såret, så att mer var kunde rinna ut. Pain!
Sen dagen efter var det samma visa en gång till, men SEN, sen jävlar no more monkey business! Så nu är jag up and running igen. Jag kan svälja, nästan gapa till 100% och skratta. Har ingen huvudvärk nu och känner mig frisk!
På fredag blir det jobb. Äntligen!

Vad mer... Inget mer. Imårrn är det löning! ÄNTLIGEN!

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0