Macbook

Jag har varit en pc användare och haft en negativ inställning till Mac prylar sedan jag föddes. Nu när tiden var kommen för att köpa en ny dator valde jag på en Macbook. Jag har använt den några timmar nu och jag ser redan att jag förmodligen aldrig mer kommer behöva eller vilja byta tillbaka till en pc med Windows på.

Förrut tyckte jag att man måste vara följande för att äga en Mac.
  • Musiker
  • Konstnär
  • Fotograf
  • Journalist
  • Arbetslös
  • Homosexuell
  • Spinkig
Nu har jag insett att jag på ett sätt fyller upp till denna lista.

  • Musiker - har börjat ladda ner mer och mer musik. Även spelat lite luftgura på en del fester senaste tiden.
  • Konstnär - mina MS Paintkunskaper har nått 100% och jag är nog enda människan i världen som redigerar ALLT i paint. Dock inte längre då MS Paint inte finns på nuvarande burken.
  • Fotograf - jag tar annat än fyllebilder. Always have, always will.
  • Journalist - jag kan uttrycka mig negorludnah bra textmässigt.
  • ...arbetslös   + Jag är inte
  • ...homosexuell + Jag är inte
  • Spinkig - jag har tappat 6 kg nu när jag var sjuk och väger in mig på blyga 76 pannor. Den som vet mest, vinner mest.
En sak kan jag väl avrunda abrupt med, det bara fungerar med Mac. Mer logiskt blir det inte.

image97

Thanks MTV for pimping my ride!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0