Mätt, på riktigt, med riktig mjölk.

Nyss sänkt en fet landgångsbryggemacka. Tror dom heter så. en å femtio långa och väger säkert 65 kg. Sitter här och småflinar över alla fula kostymnissar som bara pratar karriär och budget samt framtida investeringar i kommande expansioner och eventuella avknoppningar av firmorna. Så spännande att jag kräks inåt. KKD kom just in på gate. Känns bra... jag har vart inne i dig Delta. I know u like it. Vet inte vilken dag vi förlorade oskulden till varandra. Men det var säkert vackert, kyligt väder utomhus. Jag har vart inne i alla dina lastrum också. Koseligt.
image103



Tar DY807 till OZ.Lo. Nu är det dags att boarda om en 10 minuter. Köpt mig en limpa cigg jag ska sälja svart på Karl Johan till högstbjudande. Blir auktion direkt när jag kommer in på jobbet imårrn. Det var allt för mig.
Vi ses i Oslo. Var där eller bli furkantygh.
image102


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0