Rice, recently raised rice prices rises remarkebly!

image94

Sjukt jobbig rubrik. Men once you pop, you can´t stop! Enjoy!

Jaha, whatz neeu...
Jag fick min skatteåterbäring. GODA nyheter. Högre än den högsta vita lön jag någonsin fått i Svenneland.
1/3 av min högsta norska lön. Om ni är duktiga och räknar med X så kan ni nog detta enkla räkna ut.

Sitter och grubblar över mitt resultat på högskoleprovet, fortfarande. Jag börjar bli rädd att jag verkligen är dum. Kanske ska göra om skiten, face the devil in da brown eye. Vi får se.

Whatz neeuer. Inge mer snack om mina dåliga resultat. Nu blir det snack om mina bra resultat. Idag gjorde jag en stjärnpush på gate 19 på OSL Gardermoen. Ni som åkte med flyget, känn er safe! Tror ingen någonsin parkerat ett flyg så jävla rakt och snyggt och mitt på linjen som jag gjorde då. 10/10 vill jag ge mig själv, och en medalj. För er som är nöjda för att ni kan backa med släpvagn, pshyyy, testa backa med en Boeing 737 på dragkroken, då snackar vi prestation.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusharN :) kul att de gick bra!

2008-04-13 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0