smärta

Det är verkligen inte ofta jag är sjuk alltså. Fattar inte vad som sker, önskar jag slapp mina halsmandlar sen födseln. Igår undrade doktorn om jag ville läggas in på intravenöst dropp med antibiotika och näring eftersom han tyckte det såg smärtsamt ut för mig att gapa och svälja. Rätt. Men jag sa att jag provar såhär, det gick bra tyckte han. Blir det inte bättre imorgon så skulle jag komma in igen. Fan vart på legevakten fler gånger än jag öppnat kylen senaste veckan. Kan inte svälja i princip. Vaknade även mitt i natten av att jag låg på mage, i en pöl av svett. Rörde litegranna på mig och kände hur en samling av svett rann av ryggen. Feber hej hallå. Vaknade runt 20:00 tiden nu, har vart borta i feberdrömmar tills nu typ. Försöker dricka te nu, sen har jag blåbärssoppa brevid mig. Och Erymax 250 mg och en Ipren. Gott med mat va!
Kanske ska fråga om man kan få typ milkshake insprutat rakt i blodet, cold rush!:D
Nu måste jag stänga ner här innan huvudvärken vinner, igen.
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0