Banka bäver

Jag orkar inte vara ledig? Hur låter det på en skala? Jag har ledigt i fem jävla dagar nu. Vad fan mellan himmel och jord ska jag hitta på? Jag har för lite timmar, och för mycket ledighet. Jag vill jobba, varje dag, men min schemaläggare har helgledigt, då kan jag inte få några pass. Idioti säger jag, dålig kommunikation säger andra. Har tillochmed frågat om jag kan få en annan killes pass, för han vill vara ledig på lördag. Men det gick inte. VARFÖR? Vi har ju blanketter och allt vi har fyllt i, det bryter inte mot några arbetstidsregler och allt är frid och fröjd. Är det för att jag är svart? VA?! Jag brinner inombords, och jag tror inte det är jalapeño pizzan den här gången!

Kosovo btw, hurra! Nu har vi ett "mellanöstern" här också! Gazaremsan flyttar västerut. Om 5 år kräver dom att Rosengård ska bli självständigt. Tyvvär kan jag tänka mig att det går igenom, precis som när tyskarna fick traska fritt till Norge. Men den dagen albanerna kräver delar av Grekland, haha, ja då kommer dom inte komma så långt, ALLS.

Dagens diss, Kosovo och min schemaläggare.
Dagens hiss, mig själv för att jag dammsugit och tvättat och klivit upp i tid och ringt och frågat om det behövs folk på jobb.

Au revoär

image74

Erkänn, jag är bra på Paint?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0