Hakuuna matata typ.

Lämna inte det som skett bakom dig. Blicka tillbaka då och då. Det är bra. Nostalgi, goda minnen. Nu idag har det gått exakt ett år sedan hängde i något snöre 35 meter ovanför backen och hoppades på att thaisen visste vad han gjorde. Hörde jag rätt? Var det så att draken kommer ur grottan, fångar prinsessan och sen rundar trädet, eller rundade han trädet först innan han drar ner i grottan igen? Faaak it! Skiter det sig  så lär det märkas. Jag har haft det kul hittils. Fyfan så kul jag har haft det hittils. Jag ska ut och resa igen. Mentalt bestämt, fysiskt obestämt.

image70
Nej jag klättrade inte i ett par fake Diesel flipflop´s. Jag hade vanliga klätterskor på mig.
Natten som kom skulle bli den roligaste på länge. Eller hur Flo?
Rutten räkpasta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0