Kwuestionc

När jag väl slutar på detta jobb. Hur ska det då gå? Ska jag söka på Siba och hänga med hjärndöda som inte kan öppna käften och ge ett korrekt svar? Eller ska jag söka på något lager? Nej jag har ju ingen erfarenhet från lager. Men det ska jag säga er gott folk. När JAG kommer med lösningar som visar sig fungera i ett praktiskt taget logistiskt kaos... Ja, då kanske man är av rätt skrot och korn för lite mer avancerade jobb. Idag sket sig baggagebandet... Så hela dagen har vi, underbemannade, styrt ut baggage så gott vi kan. Ett 5 timmars gympass är ingenting. Kan nog jämföras med att gräva sin egen grav. Eller massgrav. 16 timmar. Frivilligt. Det är hårt det. Ska dra mig mot sängen nu och sova. Kaos Kaos. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0