Min värdelösa utgång blir till din värdelösa läsning

Förargelseväckande beteende. Igår när vi kom ut från våran youtubekvart så drog vi ner och letade hålligång. Vi kom till ett skönt ställe. Jag var vitast där. Det var som att åka på nattklubb i Namibia. Fan vad härlig stämning, och GUD vad jag önskar att jag vore kolsvart och hade afro så jag också kunde dansa, eller bara stå i tennisdosor och en skinnjacka med mysbyxor och TROTS allt se häftig ut! Efter det drog vi vidare, till Tors hammare, och hör och häpna, det var lika värdelöst som det lät.

Vid entrén möts vi av en viking som tror han är hämtad direkt från Valhalla, 200 spänn inträde, och bara lättöl, det är vad vi har att vänta oss om vi passerar the gates of hell. Vad fan skämtar du mig?! Du promenerar mig på nerverna!
Oslos uteliv är inte ett riktigt uteliv tycker jag. Det är mer ett substitiut till hemmakväll och öl framför youtube.

Men så finns ju faktiskt också Kharma här, och White Room.Tyvvär finns inte alla med "stockholmsstyle", som norrmännen kallar dom, här. Bratsen från Stureplan hänger trots allt bara på Stureplan, St. Anton eller St.Tropez. Mycket mer finns inte att göra. Eller just det, Åre får vi inte glömma. Oslo hamnar nog långt ner, för det är svårt att vara brat i en dyr stad, när man igentligen inte är sjukt rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0