Optimus Prime!

Med allt för mycket fritid så gick jag ner på byn för att windowshoppa lite. Slutade med att vi hängde på en djurbutik väääldigt länge och jag lärde mig kommunicera med Jaco eller Jakob, en papegoja som var KUNG på att skrika Dritkärring då och då. Han hatade folk sa hon som jobbade där. Men mig gillade han. Jag fick klappa han på huvudet. Sen, på en hylla i ett hörn så fanns du i din burk. En Kampfisk. UNDERBART! Optimus Prime, Blå och röd. Livsfarlig!

image76image77





   <-- Optimus Prime min fisk.                                                                
             











 






Den riktiga Optimus Prime -->

Kommentarer
Postat av: Camilla Fors

Damn, i love it! Adopterer han også.

2008-02-25 @ 23:53:02
URL: http://camillafors.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0