Scarfish VS Ghostfish Killah

Scarfish och coachen Tommy var taggade idag precis innan matchen. Den nya blivande talangen hade mycket att stå upp till och mötet med Martins Ghostfish Killah skulle kunna bli en rysare. Tyvvär fick Ghostfish Killah in allt för många dabbar på stackars Scarfish som såg ut som en gulblå fiskpinne efter matchen. Resultatet blev svindlande 12-0. Tyvvär Scarfish.

Ghostfish Killah säger i en svettig intervju direkt efter matchen följande: -"Nu har jag visat mitt sanna jag. När jag mötte Optimus Prime hade jag Jetlag och hade inte kommit till rätta i mitt nya boende. Men sen hade jag inmundigat kött, popcorn och chips, och så visade jag varför mina förfäder har varit obestridliga kampfiskmästare i Siam."

Tommy Röstlund säger "Vattnet var för varmt och han kom nyligen ur en kall påse. Temperaturskillnaden var för hög och sanden i den nya miljön fuckade upp han totalt, se... han är fortfarande helt yr!"

"Det är kul att se att inte ens den nya killen verkar vara någon match för mig. Glad för Ghostfish Killah´s skull att han fick en bra omgång med fina resultat. Det var han värd efter utklassningen igår då jag vann överlägset. Vidare hoppas jag att den nya killen hämtar sig, vill inte slåss mot en flundra nästa match, om ni förstår vad jag menar" - Optimus Prime via telefonintervju direkt efter matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0