Lustgas och chipspåse

Kreativitet at its finest! Jag står inte för min rubrik, det gör mina roomies. Rockstars! Ska ner på Rema 1000 och handla lite käk. Vem fan kom på namnet till den affären? Rema 1000. WOW vad häftigt. Var det innan milleniumskiftet? Hemma från jobbet idag, snyltar inte på bidrag. Får ingen sjukersättning. Så dont worry. Jag tar den hårda smällen. Hittade en koselig bild på internet som jag slänger upp här. Poolparty med brudarna! Och DU är bjuden! Haha! Rolig rolig!
Dags att handla lite gott käk! Måste komma ur stolen! Norway, the right way, up up and away!





image61

Kommentarer
Postat av: Emma

Lustgas å chipspåse? är så innåt helvete less på den överskriften! dags att gå vidare kära du. puuss ;)

2008-01-19 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0