Norge goes speedy Gonzales!

Idag, efter cirka 2 månader, fick jag ÄNTLIGEN mitt ID-kort. Nu kan jag gå vartfan jag vill på hela Gardermoen, förrutom militärområde och något annat tjafs. Tillochmed på TOA utan att nån måste släppa in mig. Kung! Tyvvär ser jag ut som ett halvt sär på kortet. Men det får jag ta! Har vart på uppdateringskurs igår och idag, rundade av med ett prov. Alla klarade det. Kung 2! Sen hade vi "lunch", men jag kallar det mer buffé. Fyfan vad mycket gravad lax jag slafsat i mig, luktar hovmästarsås och fisk när jag rapar.

Något annat nytt!
Jag ska köpa, ett par jeans, ett par skor, eller två. 2 tröjor, och någon tshirt. Så kom med tips! Alla ni 2½ läsare. Inte ofta jag kör på sån jävla shopping. Men jag kör inte bitch stylen, kan inte gå ut och hugga allt direkt. Detta kommer gå inom löpet av cirka 20 månader då!

Något änny nyare.
Norwegian Airshuttle AS har beställt en hel BUNT nya flyg. Boeing gnider nog händerna. Lite över 50 nya flyg. Fabriksnya. Fyfan, jag har aldrig ägt en bil, än mindre en fabriksny, undrar hur det är att ha ett sprillans nytt flyg. Haha!
Nej nu luktar det mat, den norska tätningen mellan våningarna är värdelös i denna gamla radonkåk så vi får väl nöja oss med lök och något annat som osar upp från grannen. Mums!

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0