Booked and ferdish

Nu är biljetterna till Hellas bokade, moderlandet, fädernäslandet. Garanterade soltimmar! Kungkeno!

I tisdags var jag lagledare. Wow, mafioso. Har lyckats slagit upp en fin fläskläpp och gjort illa höger framtand också, mein liebe righter. Nu vet jag precis hur man INTE ska göra när man rejsa på en longboard.

Har vart ledig nu 2 dagar och legat hemma och sovit. Alla är ju så förbenat tråkiga i denna by. Jag har hittat en ny, häftig, kompis nu trots allt, stolen vid fönstret, so many untold stories. Han ser ju allt som sker där ute, varför säger han inget till mig?

Nu är det Street Kings på min komputer. Måste gå på toa och äta pizza innan den börjar! Hoppas jag hinner!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0