Du var för bra för denna värld.

Fast solen lyser som aldrig förr, och det är en fantastisk dag ute, så valde Optimus Prime att stämpla ut denna dag, och inte de dystra dagar som vart tidigare. Han valde denna dag, för han ville gå ut på topp. Precis som alltid. Fasen vad surt, ingen mer glad min när man kommer hem från jobbet. Inget mer spontanplask. I will miss you.

Optimus Prime, tack för dessa 5 månader i galet sällskap. Du var en riktig champion och jag såg inte din stamtavla, men jag antar att du härstammar från en vithaj till farsa och den snyggaste Siam Fighting fishhonan öster om den gamla silkesorienten. Du gick obesegrad genom ALLA dina matcher i detta liv, och jag vet att himlen kommer få ett helvete nu när du är på och ska nita sönder Pärleporten.

Jag minns dig Optimus Prime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0