Harris on the outside, tasty on the inside!

Visste ni att det bara krävs en hjärncell för att känna igen en människa? Undra flundra hur många jag skulle lära mig att känna igen. trettontusen kanske? Igår och idag har stridsflyg övat/showat ovanför stan. Fyfan, ta alla mina pengar, men låt mig för fan få åka med en gång. Top Gun! Mullrade på friskt på marken när maskinerna gäzade på. Shwooosh! Rakt upp i skyn, det andra flyget tätt efter. Pang pang pang, 3 lysfacklor släpptes ur första. Wow. I like it! Sånt här skulle jag kunna titta på vaaarje dag! Det var det gott folk. Letar även efter lägenhet/rum i Oslo. Om någon känner någon som känner någon vars hunds förra livscoach kände någon i Andarnas Makt som haft en seans med ett spöke från 1864 som spökat för Fru Bertilsson i Motala, vars enda igentliga mål vår att spöka för Fru Henriksson i Degerfors, som i sin tur blev så rädd att hon sket ner sig, och äldrevårdssnubben som fick torka bort skiten och samma dag träffade en söt tjej vars mamma var mäklare i Oslotrakten, så hör av er!

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0