Fiskmåsejävlar

Ja tamejfan inte nångång kan jag få lugn och ro. Är man inte på arbetsplatsen med Rolls Royce Jet motorer som dånar gott över 110 decibel så ligger man hemma i sängen och lyssnar på cp kvinnan som skriker som ett jävla sär. Ni som bott runtomkring Birkelunden vet garanterat vem jag menar. Utländsk, kort, mörk. Skriker som om domedagen vore här. Kan man inte bara stoppa alla efterblivna i en påse och kasta dom i bäcken? Och är det inte kärringjäveln som går runt och skriker så är det fiskmåsarna som flyger UTANFÖR mitt fönster. Fan i helvete jag önskar jag hade ett hagelgevär så jag kunde förkorta dessa dunbollars meningslösa liv! Flyg ner till hamnen och skrik. IQ befriade jävlar.

Nu börjar Hotel Caesar. Norsk televisions motsvarighet till Vita lögner och Göran Fridell. Ska jag orka sträcka på mig och ändra? Ja, ska titta vad som går på National Geographic, hold on! ÅÅH, stora grävmaskiner som gräver igenom broar. Det här kan nog hålla mig i schack ett tag.

image86




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0