Hitrate

Tänkte bara ta ALLA populära sökord och skriva in dom så lite folk hittar hit. Vilsna själar, välkomna.
En liten egen kommentar efter varje också så får ni något att läsa förrutom sökord.

    sexnovell - Ja, inte tror jag Mensa eller Politik hade stått på topplistan på sökorden bland bloggar.
blondinbella        - Yes, Miss Piggy ska väl också vara med. Är det skottpengar på henne? Minns inte.
sexblogg - Nej, en sexnovell räcker ju inte.
sex    - Inte sex heller. Mera mera av detta intressanta ämne.
carolina gynning - Anna Nicole Smith Victoria Silverstedt... eller vad pratade vi om?
kenza - Jag tänker bara på flensa
kissie - DET HÄR MÅSTE NI JU SE! Jag har seriöst aldrig sett en dummare brud. In och youtuba på kissie.blogg.se!
schulman     - Inse, efter Schulman lagt ner bloggen sin så är detta nya blogghaket!
swinger - Någon uttråkad 2 barnsfarsa som lärt sig använda sökmotor.
gummistövlar - 16 årig som vill ha ett par Marc Jacobs.
sexblogg - Men haydi, skämtar du med mej eller? IGEN?
sverigedemokraterna        - Finnig, 16 åring, rakad skalle, lagom ful, om det nu är en kille. Annars är det en tjej med push up, piercing och ACAB tröja. Ricepiles!
anorexia - Is phat!
marijuana - Jag vet inte vad jag ska säga. Ni som söker om folk som bloggar om Mariujana, skaffa ett liv.
cannabis        - Jaaa, samma som ovan.
otrohet    -     Frun till 2 barnspappan söker svar.
stövlar - Fortfarande ute efter ett par gummistövlar va?
schyffert - Åh, en riktig komiker! My god! Det enda vettiga på denna lista hittils.
kissnödig - kondom?
ebba von sydow - Kan du inte gifta dig med en mansgris?
björn gustafsson - Kan han bli komiker kan jag bli högavlönad. Men oj, det är jag visst redan. Pilot då?
melodifestivalen        - Svensk kultur när den är som värst.
alcazar        - Nej, vänta, nu är den som värst!
linda rosing Anna Nicole Smith Victoria Silverstedt... eller vad pratade vi om? Carolina Gynning?
carola - Ditt bästföredatum gick ut när du fyllde kristen och Runar.

Kommentarer
Postat av: Julie

haha, fy vad mycket jag skrattade åt det här!

2008-03-20 @ 12:22:40
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0