Karma bitch!

Telefonen jag köpte var som sagt helt värdelös, så jag doppade den under vatten, helt och hållet, 2 gånger. Ändå höll skiten? Så jag tänkte att jag kunde kasta den lite i golvet, ändå höll den. Bra skit tänkte jag! Sen i manualen stod det att man inte skulle försöka torka den i mikron, men den var ju redan torr, så det var inte torka jag tänkte göra. Efter bara en sekund i mikron var den helt trasig. Död....
Så jag la tillbaka den och vred på timern på några sekunder tills det började blixtra och ha sig. Sen som en missnöjd kund gick jag tillbaka där jag köpte den och krävde att få en ny, för denna funkade väldigt dåligt. Fick en ny, och självklart funkar inte mitt simkort i den, men mitt svenska simkort funkar...
Det är väl som dom säger, Karma bitch!

Hade pushback kurs i onsdags och torsdags. Intressant. Inte nog med att ge mig ett jobb på en flygplats, nu har jag även ansvar för hela flygmaskinen plus besättning och passagerare under själva pushen. Dont fuck up! Bra riktlinje kan jag tänka mig.

Nej, nu blir det lite yoghurt, honung och bananer. Hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0