Pernille Holmboe!

Lägger ifrån mig datorn 23:57. Somnar förmodligen direkt, 02:38 vaknar jag av att jag har alldeles för ont i halsen för att kunna sova. Låg i sängen, stirrade i taket och poppade lite Kings of Leon. Jag visste inte vid det ögonblicket att detta skulle bli en av dom bästa dagarna ever! På Gardermoen gick jag förbi Pernille Holmboe, på kanske... ja, bara 50 cm:s avstånd. Waaow. Jag har tittat den snyggaste tjejen i världen rakt i ögonen! Eller kanske snett då. Hursomhelst, wow! Hon är ju ännu finare i verkligheten. 19 mars, Harris är mållös. Gick och köpte mig 4 apelsiner som jag kommit halvvägs på nu. Måste lugna ner mig! Haha!:D

image87


Kommentarer
Postat av: Richard Ramirez

hurru lägg ut en till bild på min beatch och optimus prime kan börja planera begravning!

2008-03-19 @ 22:44:50
Postat av: Maria

hej!gillar din blogg!

2008-03-20 @ 14:19:34
URL: http://majjsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0