Pose?

Intressant, jag går på ICA och köper ett dussintal varor som jag ALDRIG kan ta i händerna så vida jag inte är Ganesha. Killen i kassan säger vad det kostar, jag drar kortet, sen säger han det, som dom jämt säger, järndöda jävlar, Påse?
Nae jag tänkte äta allt medans det är på rullbandet tack, dumfan.

Vad fan tänker dom på?! Okej om jag köper ett paket tugg, en dricka och ett äpple. Men fan inte när man grosshandlar! Puckon! Jaja, kanske ska ta och erkänna en sak, jag är officiellt sjuk idag. Första gången jag har feber sedan juni någon gång, när jag åkte båt och hade så svullen hals att jag var sugen på ta å dyka ner mot vågorna.

Druckit mer tea än the en britt med tighta brallor. Nu sitter jag och skriver här... lyssnar på U got it bad med Usher. Han och jag ska kanske göra en platta ihop nästa vår. Ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig goding!

2008-03-11 @ 15:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0