46

Jag heter Harris, och jag har ett par 46:or. Och när jag är ute på krogen med mina fötter, ja då kliver jag inte på folk, fast jag har ett par 46:or. Men det är då själva fan vad resterande folkskara lyckas åsamka med sina jävla dvärgmokasiner. Vet inte hur många ynkliga 35-45 sulor som stämplat mig. Ska det vara så jävla svårt? Det är ju ingen dans vi håller på med där man ska stå på den andres fot. Det är en vanlig jävla utekväll, där man tar det lugnt, sänker en Corona och sjunger med i refrängen. Så till nästa gång, om ni ser en grek med ett par skor, så kliv då för i helvete in på dom. Suck, ni äro misslyckade ni som kliver på dom iaf. 07:25. Dags att stämpla ut för idag. Igår var min top 3 fylla någonsin. Var sliten till 21:00 , men sen kom jag med glada besked och lät festen fortplanta sig.
Som sagt, kliv inte på mig så kan jag fortsätta vara go o gla!

one love

Kommentarer
Postat av: Elin

Det måste va så att eftersom du har så stora skor så täcker de så stor yta att de löper större riska att bli trampade på. They're here, they're there, they're everywhere! =O ! Dessutom så räknar folk säkert inte med att du ska ha så stora skor när de bara ser din överkropp i trängseln så de trampar där man normalt sett skulle kunna trampa säkert, men med dina 46:or så hamnar de på dig i alla fall. Så dra in tårna och kom ihåg att det inte är deras fel att du har stora skor som står i vägen för alla!

2008-05-19 @ 13:55:25
URL: http://elinlindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0