Äntligen!

Ni som vill vara häftiga och gå under vingen när ni kliver ur flyget kan väl ta och skita i det bara? Det är HUR jobbigt som helst att lägga ut koner med rep, från vingen till trappen, för att sedan inse att det är några jävlar som ska krångla å tassa på insidan, för att sedan klampa över repet, tappa placering i kön, och SEN gå upp för trappen. Jag lägger inte ut koner för att jag tycker det är roligt ska ni veta. En ska inte behöva vara nån dadda åt vuxna människor tycker jag, men likförbannat sker det varje gång vid varje flygning. Människor i grupp är relativt dumma, precis som boskap.  Det finns en del hydraliska vätskor och skit i vingarna som helt enkelt inte hör hemma på människohuden eller era "hej jag ska ut o flyga"-kläder. Så nästa gång ni går i närheten av vingen, gå RUNT den. As simple as that! Kanske jag borde nämna att det finns överflödsventiler för bränslesystemet också där? Så OM det skulle bli så att bränslet skulle expandera pga temperaturförändringar, ja då kan det skvalpa ur lite flygbränsle. Som ni kanske gissat är det ingen höjdare att ha sånt på sig heller, kör på med Herbal Essences istället!



Jag såg att aftonbladet skrivit om detta i sin "bli kvitt flygrädslan" serie. En i serie, av många andra värdelösa reportage/dokument. Sluta snusa, sluta röka, sluta ät ost, börja ät ost. Ni vet hur det är.

Här kan ni läsa artikeln i Aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej!
Jag undrar ifall du vill vara med i min tävling där man vinner ett biokort värde 100 kr. Isåfall kan du gå in på min blogg: www.musiknytt.blogg.se och vara med och tävla.

Hälsningar Marcus

2008-05-25 @ 17:00:25
URL: http://musiknytt.blogg.se
Postat av: Alexander

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Märker det lite från och till när man donar med avlastning. Jag är glad att jag inte har baktrappe-kompentens, så jag slipper tänka på korkade människor :)

2008-05-25 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0