Det kanske är bättre att aga?

Hej vi bor i Sverige, vi agar inte våra barn här som resten av världen. Det är hemskt, buhu, vi blir curlingföräldrar istället. Att aga sitt barn är det värsta man kan göra. Vi skakar dom istället.
Shaken baby syndrome är också mycket mycket bättre än downs syndrome!

Hur fan tänker folk? Skaka sin unge? Skakningsdöden, som om att det vore ett förbluffane fakta att ett spädbarn inte klarar hur mycket skit som helst? Gissa varför Cassius Clay AKA Muhammed Ali blev ett litet sär tillslut?

Fan det förbluffar mig mer och mer över hur mycket skit det står i tidingar, och hur mycket skit som utövas runtom i Sverige. Falukorvslandet! Kan inte alla bara chilla och vara lite normala? Vänta med att dampa på ungen tills den blir några år, de den en bitchslap eller bara lugga den lite? Fan ska det va så svårt? Ungen kommer inte hata dig.

Drömde att jag hittade min saknade hamster inatt. Inte för att jag har en hamster men endå...
Han stod bakom buren, där jag kollat minst 10 gånger, och han försökte nå ner i en ask med ärtor. Han hade vart borta nåt år alltså,  var helt lortig och spinkig. Som en liten crackhamster. Nu stod han där med 2 andra vänner som låg helt bäng i ett hörn. Han var den enda som aktivt jagade ärtor. Jag kan ju avslöja att han blev mäktlgt glad över att se mig!

Nu skiner solen som aldrig förr och det är dags för mig att greppa shortsen och dra ner till hamnen! CHA CHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0