Inköp är aldrig ett nedköp, inte när man heter Harris!

Men nu heter jag ju inte helt Harris. Men men, first thing´s first. Från en Motorola F3 till en SonyEricsson k810i... det är väl tamejfan ett jävla uppköp? Gick in till killen i butiken och hassla till mig den 400 kronor billigare än originalpris i hans butik. Bra gjort. Harris 1, indern 0!

Ska döpa min telefon.. Men först ska jag lägga in bild på förra luren och nya.
image105image104






























Motorola var iaf billig?....  och nej, det är inte ens färg på den.

Min nya lur ska heta....... Blomrot!


                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0