Grannar<3

Klockan är strax efter 18... så kommer du, äldre kvinna, ner och klagar på den höga volymen. Din man har säkert gnällt flera timmar men har inte stake nog att komma ner, fine. Tyvvär spelar jag inte eran musik, förrän nu. Nu spelar jag Vivaldi, de 4 årstiderna, på en skön ljudnivå. Slut på Electronisk Housemusik. Nu är det klassisk som gäller. Så, sitt nu stilla framför brasan i eran övre medelklasslägenhet på Frogner och njut av lite goa toner från förra årtusendets mest lyckade artist. Antonio Vivaldi! IT´s on the HOUSE! ;)



Såddär ser mina grannar ut, dom dricker té och klär sig stramt.

Kommentarer
Postat av: Diana

hah ja de kan jag tänka mig ;D surfs up, är det en film eller?

2008-09-07 @ 11:19:22
URL: http://ladydeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0