Kvinna->Idiot

Innan ni hispar upp er, lägg märke till att det är singular.

Har suttit och skrattat åt ett rikspucko (svenskreggad bil även), som försökt fickparkera en Nissan Micra på en glipa där jag kan parkera en skåpbil. Förmodligen kommer jag kunna njuta av idiotiska försök till fickparkeringar FLEERA gånger då hon bor här!

Först märker jag att den röda lilla flugan irrat omkring här väldigt många gånger. Tänker inte på det och sätter på några låtar. Lyssnar klart på båda. Bilen försöker fortfarande fickparkera... Oh Lord:P Jag börjar gapskratta och tar fram kameran.



Efter 7 minuters action.



Nu kör hon fram ytterligare 2 billänger precis efter jag tog bilden, för att ta SATS och verkligen komma in rätt.... eller nåt.



Bra, du fick till det... nästan.

Personen som körde fick sätta sig mot huven på Golfen bakom för att kunna öppna sin EGNA baklucka. Bra jobbat!
Fem getingar av Expressen, noll av mig!

In other news: Jag somnade på tåget på väg hem från jobbet. Vaknade som vanligt efter jag kom ut från tunneln... Varför kan jag inte hålla mig vaken 2 minuter extra från Oslo S där jag e spikvaken?
Märkligt., trutt.

Heydå.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Men hon måste ju få credd när hon försöker så länge! :)

Hon ger ju sig inte iaf:)

2008-09-13 @ 18:10:03
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 18:13:08
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0