Lite skojeri!

Nedan följer bevis på hur mycket en grek bryr sig. Så nästa gång du tjafsar med mig och jag säger "Det här är mitt careface", ja då menar jag det helt enkelt.




Det sista hans kollegor säger när dom kommer in är "Hallå är du helt jävla blind eller!"
Så, vill ni ha en kille som följer plikten, anställ en grek. Även att han rabbla upp vädret och kustvädret som sista grej.



Här har vi en cool kille. En som får en att tro att Terminator existerar.



Ganska exakt tre sekunder efter smällen så står han upp och de första han gör är att bråka på chaffisen i bilen som panga han.
Detta och en rad andra internetklipp jag sett bevisar att kvinnor i hög grad inte kan köra bil.
idiuter

MEN
Den här videon tar fan PRISET. Ni kan ALDRIG gissa hur fan hon lyckas krocka.


Kommentarer
Postat av: carro

vilket skitsnack!! skulle kvinnor inte kunna köra bil!? :) aapapap..

2008-09-27 @ 01:15:55
Postat av: SaraH :)

Haha gud va du klagar på att kvinnor inte kan köra bil! Jag kommer äga ;)

2008-09-27 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0