Auch.

I somras nös jag när jag var och kröp i noshjulet på en 737:a. Lyckades skalla en metallstång så jag fick ett jack i hårfästet och började blöda. Idag var det dags igen. Skulle kasta en högt längst taket, så den gick förbi alla andra väskor, och la sig längst bak. Gamla tricken vetdu. Har millionz av dom. Hursomhelst så tog väskans ena kant tag i brandvarnaren. Framarmen har släppt väskan, och nu ska bara bakarmen skjutsa iväg den. Men eftersom den fastnat så far den rätt upp i käften på mig. Fick en jävla kyss. Bad dom jag jobbade med att inte berätta hur det såg ut. Då skulle säkert smärtan komma. Fick en liten fläskläpp. Men det är bara manligt. Spräckte insidan på både över- och underläppen. Samt fick ett jack på utsidan. Och lite skrapmärken. SKÖN GRABB! Kroppen säger "Harris, snälla, börja jobba i en kuddfabrik, jag vill inge mer nu!"


Kommentarer
Postat av: helt sjukt anonym

säkert.. det där är herpes, det ser jag de! ;)

2009-04-18 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0