Dagens Googlade



Jared Leto mina damer och herrar. Jared Leto.
Det jag undrar mest över är inte hur han kan vara så fjolligt spinkig, eller att han står med en gubbe i strumpor på mittenbilden. Det jag undrar mest över är hur fan man går från tanke till koncept. Jag har svårt att bädda sängen. Dom här snubbarna satt kanske och diskuterade över en kopp kaffe eller liknande.

-Hey.. hey Jared... you.. you know.. know what we should like, REALLY do?-
-What wuuut whaaat? Tell me! C´moon!
-We should like, uuh, aah, you know, kind of, get naked together, pose, like a skinny retard and a childmolestor, together and stuff.
-Oh, MY! Let´s get to work! Get the camera, I´ll grab the Y-Front kalsongjävlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0