Förlåt resenärer.

Idag vill jag börja med att be om ursäkt för att i princip alla flyg var försenade. Skål! Jag tror mycket kan skyllas på dimman som var under förmiddagen. Dimma+cargo+massa väskor=apa. Sen att jag inte lyckades få ut ett enda flyg i tid även då solen tittade fram, cargon försvann, är en annan femma. För övrigt vill jag föra till protokollet, att jag måste nog kolla mitt hjärta. När jag åker tåg KAN jag inte vara vaken. Somnade och började snarka mellan Lilleström-Oslo, sen även i tunneln mellan Oslo S och National. En resa på cirka 40 sekunder, med tåg. Hjärtat slutar slå, och jag faller bara i sömn.

Kommentarer
Postat av: Runää

Som om du någonsin kan hålla dig vaken när du sitter still?

2009-04-25 @ 15:28:57
Postat av: Anonym

nej men nu fan måste det vara nåt fel. Det där har jag inte skrivit idag? Haha, är gammalt groll de där:D

2009-04-25 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0