Horisontal->Vertikal=Rekordtid X 2

Börjar väl med att gratta mig själv. Grattis! Jag fyller år. 23 år. Ser att min blomma börjar purkna ihop. Kanske ska ge han lite vatten, för just nu ser han ut som en hippie på weed. Väldigt svängig. Började min födelsedag precis som dagen innan min födelsedag, AKA Hitlers födelsedag, med att försova mig. Inget nytt för mig alltså. Jag är en rutinerad sleeper. Måndag vaknar jag 05:11 och hinner med en ersättningsbuss som tar mig till flygplatsen. Tåget hade gått 05:19, hade prickat det alltså! Idag vaknar jag 05:18, en minut tills tåget går liksom. Flög upp ur sängen, pissade, borstade tänderna och klädde på mig samtidigt. Sparkade till national på min bräda men missade tåget med 5 minuter. Varför försöker jag ens? Trodde jag att jag skulle komma dit på en jävla minut eller? Hursomhelst, hinner i tid till mitt första flyg med hästlängder. Duktigt jobbat. Spirto! Hursomhelst, idag fyller jag år. Jag är 23 år. Och tillochmed Facebook har grattat mig. Tamej fan. Kan man inte få cash av dom eller? Vore tungt! Nu ska jag ta mig en välförtjänt tupplur. Ciao, som den gamla mannen sa.


Kommentarer
Postat av: elin

GRATTTIIIIIIIIISSSS

2009-04-21 @ 20:43:53
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: katieee

congratzzzz nigga!

2009-04-22 @ 07:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0