Hur ska man veta?

Hur vet man vad som är ett aprilskämt och inte? Jag har samlat tre rubriker från aftonbladet jag tyckte lät lite lustiga. Alla tre är förmodligen aprilskämt av den anledningen. Helvete, jag störs som fan av att grannen ovanför just nu dammsuger, samma storlek på rummet som mig, och hon har dammsugit i 20 minuter. Det är duktigt! Ska kanske skicka henne till Outsiders på femman. Hursomhelst. Aprilskämten.



Hela jävla grejen med IPRED är ju ett väl förberett skämt, det förstår väl vem som helst? Joltcowboys ftw!



Bara grejen att en mormor har en pitbull är i sig ett skämt. Men sen att den köttar ner hennes barnbarn, det är grädden på moset. "Jag trodde aldrig han kunde bli så arg, köpte han för att han var söt liten valp bara!"




Är det bara jag som ser möjligheterna för den här kvinnan att lyckas inom porrbranshen? Det finns ju nischad porr så det bara dänger om det. Dubbel uppsättning av fortplantningsorgan lär gå hem som fan hos alla gonzo bizarre lovers!


Nå, vad av detta tror ni var ett aprilskämt? Jag tror fan allihuupa.



Lyckades rätt bra idag på jobbet. Fast det var 26:e februari jag jobbade sist, så satt det som i ryggmärgen. Rutin kallas det. Gjorde inte så värst ont i axeln heller. Bara vissa rörelser, men det får jag nog leva med. Ajdeees. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0