Tjejer alltså.

När jag körde bil häromdagen så hörde jag ett program på P3 då folk ringde in och berättade om varför dom var så ensamma, fast ny undersökning från SCB visar tvärtom, eller nåt. Alla killar som ringde in var tradarchaffisar eller andra sorkar, och tjejerna hade flyttat till en annan stad i hopp om att det skulle bli lite som i Sex and the City. Helt jävla ärligt, hur blåst får man vara? Flyttar ni till Malmö för en sån grej? GE ER! Jag blir förbannad. Ska ta och flytta till Sunne jag, och hoppas på att jag får ett stekarliv, som i Entourage. Eller fan, när man ändå håller på, dra till Gotland, hoppas på Baywatchlivet?

Idioter. Här har vi en annan som inte tänker längre än näsan.



Jättebra sagt Tula, men lite dubbelmoraliskt. Ska jag leva i nuet, eller tänka framåt?
Damn. Ibland undrar jag om jag är ensam på jorden med något annat i skallen än reptilhjärnan och centrala nervsystemet.
När vi ändå är på ämnet tjejer, LÄR ER KÖRA BIL!
Såddär! Då var det färdigventilerat för dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja kan köra bil ska du veta!

2009-04-03 @ 00:04:32
URL: http://elingustafsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0