abc-123

Jag har aldrig någonsin vart med om så mycket regn. Jag förstår inte hur det kan regna så mycket och så länge? Tar det aldrig slut? Vart kommer det ifrån? VEMS FEL ÄR DET?

Jag var på legevakten idag. Där konstaterade doktorn att jag inte var döende. Det var dom goda nyheterna. Dom dåliga var att jag fick betala 275 kronor för besöket. Medans jag drog kortet hörde jag en melodi i skallen som jag hört på dramalektionerna för många år sedan; "... han sa, du får väljaaaa, mellan peeengar, och livet... ooo DÅ tyckte jag... livet lät bra. baadam!"
Det hela med en viss tangorytm. I det här läget hade jag faktiskt behållt pengarna, och betalat med livet. För det här jävla regnet ger mig ingen livsglädje alls...

Behöver en motivationsrik bild nu.



Såååja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0