Äntligen Aftonbladet!

För första gången sedan Hedenhös håller jag helt och hållet med Aftonbladets undersökning. I Kina hade dom små chinamen byggt ett parkeringshus för kvinnor intill ett shoppingcenter, med extra stora parkeringsrutor, enbart för att kvinnor är sämst på att köra bil och parkera och allt vad det har sig. Nedan följer formulan som förklarar ALLT.

Kvinna x Bil + Logiskt tänkande = Kvinnors kryptonit.

Det roligaste jag dock vet är när man ser tjejer sitta bakom ratten och inte ha en jävla aning om hur stor deras bil är. Dom vågar knappt fisa för att inte framspoilern ska ta i trottoarkanten. När jag ser killar som håller på så, då vill jag bara strypa dom. Dom hör inte hemma i ett fordon över huvudtaget!


Klicka och kolla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0