45 vilsna själar! Välkomna!



Titta vad värdelöst lite folk som blippar runt på den här sidan. Jag har ju peakat nu iaf! 45 läsare under ett dygn. Eller 45 unika IP. Ett av dom är ju garanterat mitt då. Så 44 andra... ojoj, tårarna nalkas, jag vet inte vad jag ska säga. Nu kanske jag börjar länga in nakenbilder för att det ska bli ännu fler besökare? Eller kanske skriva om någon fjantig tävling, där ni kan vinna smink? Kanske skaffa botox i fjärten eller Restylane på förhuden? Inga fler rynkor!  Nu när jag tittar på diagrammet ovan kan jag inte låta bli att tänka på den röda linjen som en full fiskmås. Hmm... tänk om den blå skulle visa en snopp någon gång? I skrivstil då förstås.


Kommentarer
Postat av: Elin

HIHI glad to help!

2009-02-14 @ 00:43:05
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0